از ما بپرسید

فرم تماس سریع

    آیا سوالی دارید؟

    راحت باشید و از ما سوال کنید ...
    لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات متداول

    سوالات پرتکرار از سوی کاربران
    روال مراجعه تعمیرکار به محل چگونه است؟

    پس از ثبت اطلاعات شما در سیستم، کارشناس ما با شما تماس برقرار کرده و جهت مراجعه حضوری هماهنگی لازم را انجام می دهد.

    هزینه تعمیرات چقدر است؟

    قطعا معقول ترین و ارزان ترین هزینه را از ما دریافت می کنید! هدف ما کاهش هزینه ها و جلب رضایت مشتریست.

    آیا قطعات جایگزین اورجینال هستند؟

    پس از بررسی های لازم ، تکنسین طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب و علت خرابی مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد و درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد.

    چقدر زمان برای رفع مشکل دستگاه و تحویل آن لازم است؟
    • زمان رفع ایراد و تحویل دستگاه شما بستگی به نوع خرابی لوازم خانگی شما دارد و به دو دسته تقسیم می شود:
    •  
      در مراجعه حضوری تعمیرکار معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود. زمان تحویل برای محصولاتی که جهت عیب یابی به مرکز روشاید سرویس ارسال می شوند کمی طولانی تر است و ممکن است بین یک روز تا یک هفته به طول انجامد.
    •  
      در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه خاص داشته باشد زمان رفع عیب کمی طولانی تر می شود.